Vkontakte – jak w 6 krokach zwiększyć sprzedaż w rosyjskiej sieci społecznościowej

Komunikacja w social mediach

Jeśli myślisz o rozszerzeniu działalności na rynek rosyjskojęzyczny, zdecydowanie warto wziąć pod uwagę sieć społecznościową VKontakte jako jedno z głównych źródeł pozyskiwania klientów. W tym artykule znajdziesz kilka sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym poprzez wykorzystanie VK. Nie ma tu głównych i dodatkowych metod, najlepiej używać ich wszystkich równolegle. Tylko w ten sposób będziesz w stanie uzyskać optymalny efekt i uniknąć błędnych wniosków w stylu „social media nie sprzedają”.

Dlaczego akurat VKontakte (VK.com)? Jest to najpopularniejsza sieć społecznościowa w Rosji, Kazachstanie i na Białorusi, którą odwiedza 97 milionów użytkowników miesięcznie. 
Według badań Mediascope z VK korzysta również największy odsetek rosyjskiej ludności o wysokich dochodach. To 15,92 mln osób, które mogą pozwolić sobie na zakup drogich towarów i 180 tysięcy zamożnych użytkowników.

POLECAMY

Wypełnij profil i dodaj wszystkie informacje o sklepie

Szczegółowe informacje w profilu są pierwszą rzeczą, którą zaniedbują na VK początkujący reklamodawcy. Według moich obserwacji zachowanie użytkowników VK różni się od reakcji userów Facebooka na przykład tym, że użytkownicy chętniej przechodzą na profil reklamodawcy, zamiast skierować się na stronę 
internetową. 
Większość ustawień grup oraz stron na VK ma znaczący wpływ na zaufanie użytkowników do twojego biznesu. Bardzo ważne jest, aby wyeliminować wszelkie wątpliwości użytkownika dotyczące niezawodności sklepu od pierwszych sekund wizyty na profilu. Pomoże w ty...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy