Wartościowe i angażujące treści na LinkedIn, które wspierają markę firmy

LinkedIn

Jesteśmy drugim najszybciej rozwijającym się krajem w Europie. LinkedIn jako biznesowa platforma społecznościowa to nie tylko idealna przestrzeń do nawiązywania biznesowych relacji, ale również promowania marki firmy. Z artykułu nie tylko dowiesz się, jakie ważne elementy powinny zawierać angażujące treści na LinkedIn, ale na przykładach pokażę, co się sprawdza na polskim podwórku. Nie będzie już wytłumaczenia dla wymówek, aby niczego nie publikować.

Przykłady i typy angażujących treści z LinkedIn

Aktualności z branży
LinkedIn dla wielu profesjonalistów stanowi źródło aktualnej wiedzy branżowej, której często pozbawione są ogólnokrajowe portale czy inne sieci społecznościowe. Wszelkiego typu informacje o targach, eventach, meetupach czy konferencjach branżowych to dobry temat, pod warunkiem że zostanie ciekawie pokazany, a odbiorca będzie miał z tego korzyść.

POLECAMY

Dlatego pisząc o naszym udziale w ważnej konferencji, w której wzięliśmy udział, wskażmy na ważne informacje, których się dowiedzieliśmy, a które będą cenne dla odbiorców. Niech osoba, która nie zapłaciła kilkuset złotych za udział w konferencji, dostanie wartościowy insight właśnie dzięki naszej aktywności. Informując o konferencji, podajmy nie tylko co, kto, gdzie, ale także jakie wartościowe i odkrywcze wiadomości dla branży tam się pojawiły.

Eksperckie artykuły
Artykuły na Linkedin w przeciwieństwie do publikacji to prawie nieograniczone możliwości dołączenia różnego typu mediów i linków. Do dyspozycji mamy jeden arkusz wydawniczy,...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy