Przykłady i typy angażujących treści z LinkedIn
Aktualności z branży
LinkedIn dla wielu profesjonalistów stanowi źródło aktualnej wiedzy branżowej, której często pozbawione są ogólnokrajowe portale czy inne sieci społecznościowe. Wszelkiego typu informacje o targach, eventach, meetupach czy konferencjach branżowych to dobry temat, pod warunkiem że zostanie ciekawie pokazany, a odbiorca będzie miał z tego korzyść.
POLECAMY
Dlatego pisząc o naszym udziale w ważnej konferencji, w której wzięliśmy udział, wskażmy na ważne informacje, których się dowiedzieliśmy, a które będą cenne dla odbiorców. Niech osoba, która nie zapłaciła kilkuset złotych za udział w konferencji, dostanie wartościowy insight właśnie dzięki naszej aktywności. Informując o konferencji, podajmy nie tylko co, kto, gdzie, ale także jakie wartościowe i odkrywcze wiadomości dla branży tam się pojawiły.
Eksperckie artykuły
Artykuły na Linkedin w przeciwieństwie do publikacji to prawie nieograniczone możliwości dołączenia różnego typu mediów i linków. Do dyspozycji mamy jeden arkusz wydawniczy,...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!