Samoświadomość
Personal branding opiera się na znajomości siebie: tego kim jestem, jakie mam priorytety, co chcę przekazać światu przez swój wizerunek. Bycie świadomym swoich wartości powoduje, że możemy bardziej kreatywnie i z pasją podchodzić do tematu budowania marki.
Zdolność do autorefleksji jest taką umiejętnością, która pozwala odnaleźć się w otaczającym nas świecie i wyznaczać kierunek długofalowych działań. Odkrycie własnych potrzeb oraz wiedza o swoich mocnych i słabych stronach to jedno. Drugim filarem jest zrozumienie zachowań i motywacji ludzkich, co przekłada się na efektywniejszą komunikację. Posiadanie samoświadomości pozwala zrozumieć nie tylko własną osobowość, lecz pomaga także zrozumieć innych, co w biznesie jest szczególnie ważne.
W
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!