Samo założenie grupy to wierzchołek góry lodowej, z którą wiąże się rozwój zaangażowanej społeczności. Olbrzymim wyzwaniem jest pokierowanie dyskusji i udostępnianie treści tak, by użytkownicy nie tylko chcieli wchodzić w interakcję, ale również uczestniczyć w rozwoju grupy przez zapraszanie swoich znajomych. Jeżeli zastanawiasz się nad założeniem grupy dla swoich potrzeb, ten artykuł może zainspirować Cię do działania!
POLECAMY
Powody, dla których warto założyć grupę
- To świeży, nowy kanał komunikacji z potencjalnymi klientami. Niezależnie od tego, czy Twoim biznesem jest e-commerce, czy sprzedajesz usługi, czy prowadzisz konsultacje, w grupie możesz zebrać docelowych odbiorców, dostarczyć wysokiej jakości obsługę klienta, zapytać o informację zwrotną i zdobywać nowych klientów. Grupy nie zawsze były wykorzystywane przez marki w celach komercyjnych, a społeczności były tam budowane z lepszym lub gorszym skutkiem przez samych użytkowników. Te możliwości sprawdzane są przez marki teraz, dlatego nie ma lepszego momentu na przetestowanie grup na własnej firmie.
- Grupy są bezpłatne. Rozwijanie grupy na ten moment nie kosztuje Cię nic poza ciężką pracą związaną z dostarczaniem wartości i powiększaniem społeczności. Porównując to z zasięgami organicznymi lub koniecznością promowania postów, opcja grup...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!