Zastosowanie metody Proof Of Concept w kampanii social media

Strategie w social mediach

Zgłasza się do Ciebie klient z koncepcją przeprowadzenia kampanii, której wyników nie jesteś w stanie przewidzieć? A może chcesz przekonać inwestora do innowacyjnego pomysłu, który pozytywnie wpłynie na rozwój jego marki, więc szukasz argumentów na poparcie swojej teorii? Ten artykuł jest w takim razie dla Ciebie! 

Na co dzień odpowiadam za komunikację pomiędzy markami a ich klientami przy użyciu mediów społecznościowych. Do moich zadań należy przygotowanie spójnej strategii, monitoring sieci oraz wdrażanie zaplanowanych kampanii. Jeżeli jesteś ciekawy, w jaki sposób można przygotować się do przeprowadzenia kampanii, co do której Ty lub Twój klient nie jesteście do końca przekonani, zapraszam do lektury. 

POLECAMY

Zastosowanie POC – dlaczego warto?

Stale zmieniające się możliwości oferowane przez takie platformy jak Facebook, YouTube czy Instagram zachęcają do korzystania z dostępnych rozwiązań i wymuszają na marketerach szybkie i sprawne dostosowanie się do nowych funkcji. Na nic jednak nie zdadzą się nawet najlepsze narzędzia i udoskonalenia, jeśli główny zamysł kampanii będzie błędny bądź okaże się nietrafiony, niedostosowany do odbiorców i rynku.

Efektem słabej kampanii jest jej mała atrakcyjność, niewidoczność w gąszczu innych przekazów. Bywa również, że kończy się porażką, kryzysem wizerunkowym, który rozprzestrzenia si...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy