Na co dzień odpowiadam za komunikację pomiędzy markami a ich klientami przy użyciu mediów społecznościowych. Do moich zadań należy przygotowanie spójnej strategii, monitoring sieci oraz wdrażanie zaplanowanych kampanii. Jeżeli jesteś ciekawy, w jaki sposób można przygotować się do przeprowadzenia kampanii, co do której Ty lub Twój klient nie jesteście do końca przekonani, zapraszam do lektury.
POLECAMY
Zastosowanie POC – dlaczego warto?
Stale zmieniające się możliwości oferowane przez takie platformy jak Facebook, YouTube czy Instagram zachęcają do korzystania z dostępnych rozwiązań i wymuszają na marketerach szybkie i sprawne dostosowanie się do nowych funkcji. Na nic jednak nie zdadzą się nawet najlepsze narzędzia i udoskonalenia, jeśli główny zamysł kampanii będzie błędny bądź okaże się nietrafiony, niedostosowany do odbiorców i rynku.
Efektem słabej kampanii jest jej mała atrakcyjność, niewidoczność w gąszczu innych przekazów. Bywa również, że kończy się porażką, kryzysem wizerunkowym, który rozprzestrzenia s...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!