Dział: Narzędzia Social Media Managera

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Top 7 narzędzi dla Social Media Managera

Istnieje wiele narzędzi, które znacząco ułatwiają codzienną pracę social media managera. W wypadku większości potrzeb wystarczają rozwiązania stanowiące integralną część platform społecznościowych, jednak zastosowanie zewnętrznych aplikacji i narzędzi często przynosi bardzo dobre efekty. Spośród olbrzymiej liczby zróżnicowanych – pod względem stopnia skomplikowania, oferowanych możliwości czy generowanych kosztów – narzędzi wybraliśmy kilka, które pozwolą Ci rozwinąć skrzydła w mediach społecznościowych. Część z nich to usługi natywne dla danych platform, pozostałe to zewnętrzne produkty. Podzieliliśmy je na siedem kategorii – w zależności od celów, którym służą.

Czytaj więcej

Narzędzia social media managera – przegląd subiektywny

Doba ma jedynie 24 godziny i póki co nic nie jest tego w stanie zmienić. Dlatego właściwe zarządzanie własnym czasem jest dzisiaj czymś ogromnie istotnym. Z drugiej natomiast strony efektywne zarządzanie kanałami społecznościowymi potrafi zabrać kilka godzin z każdego dnia. W poniższym artkule opowiem o narzędziach, które sprawią, że liczba poświęconych dziennie godzin na zarządzanie Facebookiem, Twitterem czy LinkedInem radykalnie się zmniejszy.

Czytaj więcej

Facebook Live od A do Z

Ostatnio modnym tematem jest Facebook LIVE. Coraz więcej przedsiębiorców, agencji i dużych organizacji widzi w nim potencjał zarówno sprzedażowy, jak i budowanie wizerunku dla swojego produktu lub całego przedsiębiorstwa. Tak to prawda! Poniżej opisze 12 elementów które pomogą Tobie wykorzystać cały arsenał możliwości, aby Twój materiał dotarł do jak najszerszego grona odbiorców.

Czytaj więcej

Co i jak monitorować na Facebooku? Wszystko o wskaźnikach, narzędziach i wnioskach

Prowadzenie komunikacji na Facebooku daje doskonałe efekty pod warunkiem, że masz obraną strategię i wiesz, do osiągnięcia jakich celów dążysz. W niniejszym tekście podpowiem Ci, jak mierzyć skuteczność swoich działań, jak generować potrzebne do tego dane i je interpretować, by nie były jedynie bezdusznymi cyferkami na ekranie laptopa czy smartfona, ale pozwalały wyciągnąć konstruktywne wnioski.

Czytaj więcej

Kreatywne sposoby na monitoring sieci i social media. Jak w praktyce wykorzystać wzmianki o marce i sentyment wypowiedzi?

Monitorowanie informacji, jakie pojawiają się w sieci na temat naszej marki, to już nie możliwość, a wręcz konieczność w codziennej pracy social media managera. Zainteresowanie monitoringiem internetu stale rośnie. Dowodzi tego coraz większa liczba użytkowników – Brand24 pod koniec 2017 r. miał już o 55% więcej aktywnych klientów niż w poprzednim roku.

Czytaj więcej