Aby nadążyć za dynamicznie zmieniającymi się mediami społecznościowymi i coraz bardziej zaangażowanymi klientami (także tymi potencjalnymi), nie wystarczy już samo śledzenie wzmianek na temat naszej firmy czy produktu. Trzeba pójść o krok dalej: mądrze i kreatywnie je wykorzystać. Poniżej znajdziecie 6 zastosowań monitoringu sieci i social media. Ze względów praktycznych rady będą dotyczyły konkretnego narzędzia: Brand24, gdyż to z niego korzystam na co dzień. Gotowi? Zaczynamy!
POLECAMY
1. Włączanie się do rozmowy
Dzięki obserwacji własnej marki w sieci możemy stać się częścią każdej rozmowy, jaka toczy się na nasz temat na publicznych kanałach social media. Ktoś zrecenzował nasz produkt? Świetnie! Bez względu na wydźwięk (sentyment) danej wzmianki możemy wejść w interakcję i zareagować na taką wypowiedź. To idealna okazja na budowanie bliższych relacji z naszą istniejącą (...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!