Chciałbyś dowiedzieć się więcej? Koniecznie przeczytaj artykuł: Umiejętność zadawania pytań, czyli jedna z kluczowych kompetencji menedżerskich
POLECAMY
1. Analiza skuteczności działań
Obecność w social mediach bez analizy osiąganych efektów to działanie po omacku. Na szczęście nie jesteśmy skazani na błądzenie – szereg narzędzi umożliwia pomiar różnych wskaźników świadczących o skuteczności (lub jej braku) naszej komunikacji. Pierwszym i najbardziej podstawowym z nich jest Facebook Insights – część panelu zarządzania stroną na Facebooku. Dzięki niemu dowiesz się m.in. do ilu osób docierają Twoje treści i które z nich angażują odbiorców. Wiedza ta będzie szczególnie cenna podczas kreacji contentu – świadomość tego, co przyciąga, a co zniechęca Twoich odbiorców, pomoże Ci osiągnąć znacznie lepsze wyniki. Facebook Insights umożliwia również zapoznanie się ze szczegółowymi statystykami fanpage’a w postaci bazy danych – chociaż wypełnione liczbami arkusze na pierwszy rzut oka nie wyglądają zbyt zachęcająco, to jednak ich zrozumienie jest jedną z ważniejszych kompetencji social media managera.
Żmudną analizę statys...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!