Dołącz do czytelników
Brak wyników

Narzędzia Social Media Managera

24 września 2018

NR 3 (Listopad 2017)

Top 7 narzędzi dla Social Media Managera

0 1467

Istnieje wiele narzędzi, które znacząco ułatwiają codzienną pracę social media managera. W wypadku większości potrzeb wystarczają rozwiązania stanowiące integralną część platform społecznościowych, jednak zastosowanie zewnętrznych aplikacji i narzędzi często przynosi bardzo dobre efekty. Spośród olbrzymiej liczby zróżnicowanych – pod względem stopnia skomplikowania, oferowanych możliwości czy generowanych kosztów – narzędzi wybraliśmy kilka, które pozwolą Ci rozwinąć skrzydła w mediach społecznościowych. Część z nich to usługi natywne dla danych platform, pozostałe to zewnętrzne produkty. Podzieliliśmy je na siedem kategorii – w zależności od celów, którym służą.

1. Analiza skuteczności działań

Obecność w social mediach bez analizy osiąganych efektów to działanie po omacku. Na szczęście nie jesteśmy skazani na błądzenie – szereg narzędzi umożliwia pomiar różnych wskaźników świadczących o skuteczności (lub jej braku) naszej komunikacji. Pierwszym i najbardziej podstawowym z nich jest Facebook Insights – część panelu zarządzania stroną na Facebooku. Dzięki niemu dowiesz się m.in. do ilu osób docierają Twoje treści i które z nich angażują odbiorców. Wiedza ta będzie szczególnie cenna podczas kreacji contentu – świadomość tego, co przyciąga, a co zniechęca Twoich odbiorców, pomoże Ci osiągnąć znacznie lepsze wyniki. Facebook Insights umożliwia również zapoznanie się ze szczegółowymi statystykami fanpage’a w postaci bazy danych – chociaż wypełnione liczbami arkusze na pierwszy rzut oka nie wyglądają zbyt zachęcająco, to jednak ich zrozumienie jest jedną z ważniejszych kompetencji social media managera.

POLECAMY

Żmudną analizę statystyk można jednak znacząco ułatwić – dzięki zewnętrznym płatnym rozwiązaniom. Niektóre z nich przeznaczone są do pracy z konkretną p...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy