Zapraszamy również do przeczytania innego artykułu: Umiejętność zadawania pytań, czyli jedna z kluczowych kompetencji menedżerskich
POLECAMY
1.Crowdfire (//crowdfireapp.com/) – bo marketing ma być skuteczny, a nie ładny
Crowdfire (dawniej było to JustUnfollow) to niewielka, ale bardzo skuteczna aplikacja, która przyda się przede wszystkim przy codziennej obsłudze Twittera. Jedną z najbardziej użytecznych funkcji jest tzw. Automatyzacja wiadomości bezpośrednich (Direct Message Automatization). Internetowe porzekadło mówi: „Jeśli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie”. Tak jest w przypadku zautomatyzowanych wiadomości bezpośrednich.
Wspomniana automatyzacja działa w prosty sposób. Kiedy nowa osoba rozpocznie śledzenie naszego konta, CrowdFire wyśle wiadomość, jaką umieściliśmy w ustawieniach aplikacji. W moim przypadku jest to najczęściej informacja o tym, że poza Twitterem jestem też dostępny na LinkedIn. Wobec tego zwiększanie liczby osób śledzących mój profil na Twitterze wpływa pośrednio na liczbę osób śledzących mój profil na LinkedIn.
Kolejną opcję wartą uwagi stanowi Copy Followers. Pozwala ona na wyświetlanie osób śledzących wybrany profil. W moich przykładach często posługuję się profilem SoTrender, jako że zdecydowana większość osób śledzących ten profil jest zbieżna z moimi profilem (tj. osoby śledzące SoTrender zajmują się tak jak ja mediami społecznościowymi). Opcja ta pozwala na szybkie i hurtowe rozpoczęcie obserwacji tych osób. W jakim celu wykonuje się takie działanie? Głównie w nadziei, że osoby, które zacząłem śledzić, odwzajemnią się...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!