Dołącz do czytelników
Brak wyników

LinkedIn

16 lutego 2021

NR 19 (Luty 2021)

CEO vs. company page na LinkedInie

0 704

Globalnie na LinkedIn są aż 8 761 802 osoby na stanowisku Chief Executive Officer. W Polsce znajdziemy ich jedynie 46 tys. Dlaczego nie przodujemy pod tym kątem na żadnym rynku? Ponieważ nadal jako prezesi, liderzy, managerowie boimy się być poddawani ocenom merytorycznym społeczności zawodowej lub też branży, w której działamy. Czy słusznie i jakie są tego konsekwencje – odpowiem dzisiaj na te pytania. 

LinkedIn to jedna z najszybciej rozwijających się sieci profesjonalistów. I jest to miejsce dla Ciebie obowiązkowe, jeśli chcesz jako CEO promować swoją firmę, budować markę osobistą, poszukujesz nowych talentów lub chcesz wesprzeć sprzedaż swoich usług lub produktów. Stanowi potężne narzędzie biznesowe dostępne dla Ciebie za darmo przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Z tego tekstu dowiesz się, dlaczego warto używać LinkedIn, szczególnie gdy jesteś liderem w swojej organizacji. 

POLECAMY

Badania Evenbrite z 2019 roku donoszą, że 54% biznesów B2B swoje strategie marketingowe opierało głównie na eventach i spotkaniach z potencjalnymi klientami. Rok 2020 oraz epidemia COVID-19 wywróciły do góry nogami 
większość dotychczasowych działań. W nowych strategiach marketingowych duży nacisk położono na pracowników i programy employee advocacy, które z założenia powinny obejmować liderów nie tylko dlatego, że przykład idzie z góry, ale przede wszystkim dlatego, że pracowników, kandydatów czy klientów interesuje co CEO realnie ma do przekazania.

Pracownicy szukają dzisiaj dobrych strategów, wizjonerów, którzy swoje pomysły potrafią przekazywać w jasny i czytelny sposób. Szukają wzoru do naśladowania – kogoś, kto inspiruje.

Jeśli szukasz inspiracji do tego, jak dobrze i efektywnie działać na LinkedIn, aby budować relacje ze swoim otoczeniem biznesowym, polecam sięgnąć do profili prezesów, m.in. Mastercard, Orange, Adamed, Cisco, Brand24, Innogy, Advantech czy Craftwear. 

Rys. 1. LinkedIn w Polsc...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy