Z artykułu nauczysz się:
- Dlaczego Instagram jest najważniejszym serwisem społecznościowym dla marek premium.
- Dlaczego logo zamieszczone w oknie zdjęcia profilowego czasem burzy estetykę profilu.
- Jak w kreatywny sposób zaprezentować logo/logotyp na Instagramie.
- W jaki sposób marki premium prezentują w postach kolory, z którymi się utożsamiają.
POLECAMY
Pokażmy więcej niż odbiorcy spodziewają się zobaczyć
Marki premium traktują identyfikację wizualną jako jeden z podstawowych instrumentów marketingowych. Logo/logotyp, krój pisma, wykorzystywane kolory i inne elementy wchodzące w jej struktury, zachowując spójność, stają się wizytówką marki w każdym
kanale online i offline. Instagram nastawiony na treści wizualne okazał się dla nich idealnym środowiskiem. Potwierdzają to dane z LUXE PMX Agency’s Trend Report: Luxury Brand Online 2017.
Poniższa grafika pokazuje, że rok 2018 był przełomowy pod względem obecności marek premium w social mediach. Instagram – tak samo jak rok temu – znalazł się na pierwszym miejscu, nieznacznie wyprzedzając Facebooka i deklasując Twittera.
Odnosząc się do interakcji, należy zauważyć, że Instagram jest absolutnym liderem i każdego roku jeszcze bardziej umacnia swoją poz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!