Z artykułu nauczysz się:
- Jak mierzyć skuteczność działań na Instagramie.
- Na co zwracać uwagę, szacując ROI na Instagramie.
- Jakie działania warto podjąć, aby poprawić efektywność dotychczasowych działań.
Jeszcze do niedawna Instagram traktowany był jako dodatkowe narzędzie w kampaniach zaplanowanych głównie z myślą o Facebooku. Nic dziwnego – w końcu to Facebook dostarcza całego arsenału narzędzi do promocji, umożliwia precyzyjne targetowanie i dostarcza danych pozwalających mierzyć skuteczność działań. W ciągu ostatnich kilku lat to
Instagram zaczął jednak dojrzewać do oczekiwań biznesowych użytkowników aplikacji.
W czerwcu 2018 roku potwierdziło się, że korzysta z niego już miliard aktywnych użytkowników, zaś ich liczba przyrasta o 5% co kwartał (zdecydowanie szybciej niż Facebookowi). W dodatku zyskały na popularności nowe „gadżety” instagramowe, takie jak chociażby Insta Stories, z których dziennie korzysta już 400 mln użytkowników, czy linkujące bezpośrednio do sklepu online shoppable posts.
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!