Choć rynek sztuki rozwija się z roku na rok, a artyści wizualni coraz częściej stają się popkulturowymi ikonami (spójrzmy chociażby na niedawną reklamę Microsoftu z Mariną Abramović lub Natalię LL, której „Sztuka konsumpcyjna” stała się symbolem walki z cenzurą w sztuce w 2019 r.), to w świadomości wielu osób wciąż istnieje wizerunek głodującego, niedocenionego malarza, który musi wybierać między obiadem a zakupem farb.
Dzisiaj, oprócz bycia tradycyjnym malarzem, rzeźbiarzem, czy mówiąc ogólnie – rzemieślnikiem, artysta to przede wszystkim przedsiębiorca, który łączy w sobie cechy twórcy, księgowego oraz… social media menedżera! Dlatego niezbędną umiejętnością dla artysty XXI w. jest stworzenie atrakcyjnego profilu – wizytówki w mediach społecznościowych. Ale hej! W końcu jednym z głównych założeń twórców Instagrama było „inspirowanie kreatywności”. Jak przytacza Sarah Frier, autorka książki Instagram bez filtra. Historia od środka, właśnie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!