Słyszałeś o tym, że content is king. Trudno się z tym nie zgodzić, gdyż jest on niezbędny na każdym etapie lejka sprzedażowego. Jednak król zwykle potrzebuje królowej, a tą królową jest dystrybucja i o niej w tym artykule opowiem.
Nawet najlepsze treści nie dotrą do szerokiego grona odbiorców i nie będą miały możliwości spełnić celu, jaki przed nimi postawiłeś, jeśli nie wesprzesz ich promocji. Dystrybucja jest nieodłącznym elementem content marketingu i powinna być traktowana na równi z samym tworzeniem treści. Opracowując strategię content marketingową, należy dokładnie przemyśleć kanały, jakimi będziemy docierać do odbiorców, biorąc pod uwagę nie tylko format treści, ale także charakterystykę grupy docelowej.
POLECAMY
W dystrybucji treści największą rolę odgrywają social media, gdyż praktycznie każdy korzysta z jakiejś platformy społecznościowej, a Ty masz możliwość publikowania tam różnorodnych rodzajów contentu (wideo, artykuły, prezentacje, grafiki). Ponadto możesz wesprzeć swoje działania płatną reklamą, aby wzmocnić przekaz, osiągając większe zasięgi.
Wymienione w ramce obok cele mogą stanowić cele pośrednie prowadzące do głównego celu biznesowego, ale mogą być traktowane jako główne cele poszczególnych etapów lejka sprzedażowego.
Aby skutecznie realizo...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!