Poniższe wskazówki dotyczą przede wszystkim wydarzeń, które odbywają się na żywo. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną aktualnie królują eventy online – webinary, transmisje, sesje AMA. Paradoksalnie promocja takiego wydarzenia nie różni się aż tak bardzo od promowania eventu na żywo. Zatem poniższe rady będziesz mógł wcielić również przy wdrażaniu wydarzeń internetowych.
Uwaga! Pamiętaj o tym, żeby już w nazwie wydarzenia zaznaczyć, czy odbędzie się ono online czy offline.
Czym się kierować, wybierając kanały w social mediach
Zastanów się, w których kanałach chcesz promować swoje wydarzenie. To właśnie dla nich będziesz budował plan. Co powinieneś wziąć pod uwagę?
- Czas, jaki ty lub twój zespół możecie poświęcić na promocję wydarzenia. Jeżeli nie ma go zbyt dużo, być może lepiej postawić na jedno medium, ale dobrze prowadzone.
- Obecność – czy twoja marka już istnieje w danym medium? Promocja będzie zdecydowanie prostsza w kanałach, które znasz, i w których znają twoją markę.
- Dane historyczne – jeżeli to nie pierwsze promowane przez ciebie wydarzenie, sprawdź, jak kształtowała się aktywność w różnych kanałach. Skąd pochodził największych ruch na landing page wydarzenia?
- Benchmarki – znajdź wydarzenia podobne do twojego...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!