Odnoszę wrażenie, że o ile biznes rozumie, że media społecznościowe mogą generować całkiem przyzwoite wyniki biznesowe, o tyle nadal istnieje spora przestrzeń do tego, aby swoje działania na platformach strategicznie planować. Tworzymy lejki sprzedażowe dla każdego kanału, ale z nie do końca jasnych powodów często z wyjątkiem social mediów. Być może, wynika to z chęci prowadzenia swoich profili w trybie freestyle, braku pomysłu lub doświadczenia. Spokojnie, przychodzę dziś ze wsparciem.
POLECAMY
Lekcja 1.
Etapy lejka sprzedażowego
Każdy lejek sprzedażowy niezależnie od tego, gdzie go umiejscowimy, dzieli się na konkretne etapy:
- świadomość,
- rozważanie,
- konwersja,
- lojalność.
Aby ustrukturyzować swoje działania w social mediach, warto zrobić podobnie. To znacznie pomoże Wam w organizacji działań.
Świadomość
Daj się poznać od razu! Zadbaj o to, aby obecni i przyszli odbiorcy dowiedzieli się o Tobie najważniejszych rzeczy w ciągu kilku pierwszych sekund wizyty na Twoim profilu. Opisz w kilku słowach, czym się zajmujesz. W zależności od charakteru działalności możesz dodać...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!