Dowiesz się przykładowo, że wpływ mediów społecznościowych na SEO jest ogromny, że wystarczą social media, aby stronę wypozycjonować. A z drugiej strony dotrze do Ciebie informacja, że te dwa obszary digital marketingu nie są ze sobą powiązane – jedna i druga strona potwierdzi to testami. Trzecia strona powie, że jest jakiś wpływ social mediów (SM) na SEO, ale bardziej pośredni niż
bezpośredni. I komu w tym momencie wierzyć? Pokażę Ci w tym artykule, że to, co może wydawać się oczywiste, wcale takie nie jest. A w tym wszystkim chodzi o to, aby sprawdzić, jakie parametry z me-
diów społecznościowych na SEO miałyby wpływać i w jaki sposób.
Media społecznościowe – warto rozpocząć od definicji tego obszaru. To media dające użytkownikom możliwość swobodnej interakcji. W tym artykule skupimy się wokół Facebooka, Twittera, Instagrama, LinkedIn, które po analizie SentiOne są najpopularniejszymi kanałami social mediów w Polsce w 2021 r., jak podaje telepolis.pl. Celowo pominięte zostaną media blogowe, takie jak Tumblr, Wordpress.org czy Blogspot, ponieważ można je wykorzystywać jak zwykłe serwisy internetowe.
POLECAMY
Działanie algorytmu Google
Za Wikipedią: Algorytm – skończony ciąg jasno zdefiniowanych czynności koniecznych do wykonania pewnego rodzaju zadań, sposób postępowania prowadzący do rozwiązania problemu. Algorytm Google ma do roz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!