Zacznę od tego, że same liczby to za mało, by mówić o sukcesie. Tak samo jak piękny wizerunek nie wystarczy, by pozyskiwać skutecznie klientów. Oczywiście im większa ilość obserwatorów i osób zaangażowanych w działania danej marki, tym większa szansa na dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców. Jednak wygenerowanie dużych zasięgów czy radość z imponującej liczby obserwatorów nie zawsze będzie przekładać się na większą sprzedaż. Warto więc skupiać się na liczbach i statystykach, które pomagają nadzorować skuteczność i kierunek działań.
POLECAMY
Siła interakcji
Niezwykłą siłą social mediów jest interakcja między użytkownikami, a możliwości, które w tym zakresie dostarcza LinkedIn, przedstawiłam w poniższych punktach:
- Po pierwsze – polubienia, czyli tzw. reakcje pod publikacjami. To jedne z najszybciej wpadających w oko liczb, które są widoczne na tablicy głównej portalu. Duża liczba reakcji przykuwa uwagę i użytkownik podświadomie szuka odpowiedzi na pytanie, co takiego uzbierało tak dużo reakcji. Przez to zwiększamy prawdopodobieństwo, że przeczyta on daną publikację.
- Po drugie – komentarze. Każdy post i artykuł umożliwia użytkownikowi dodanie do niego opinii. Z jednej strony jest to najtrudniejsza do pozyskania akcja, ponieważ LinkedIn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!