Miesiąc dumy, czyli marketing LGBT+ w pełnej krasie

Strategie w social mediach

Z roku na rok coraz więcej firm bierze udział w Paradzie Równości i włącza się też w lokalne Marsze Równości, a w czerwcu, czyli w czasie Pride Month, pokazuje swoje wsparcie tęczowej społeczności. Czy to sposób na pozyskanie bardzo atrakcyjnej grupy docelowej czy realne wsparcie postulatów równych praw, miłości i wolności?

Parada Równości przeszła ulicami Warszawy w sobotę 8 czerwca br. Wzięły w niej udział organizacje pozarządowe, a także część partii i ruchów politycznych. Obok nich w Paradzie przeszli przedstawiciele wielu firm, z których większość to międzynarodowe korporacje. Z sektora mediów były to Google, Universal (sponsorzy osobnych pojazdów), Microsoft, MTV Pride, Nielsen i IBM. 

POLECAMY

Sprite na Paradę Równości wprowadził puszki z logo w kolorach tęczy. To gest marki w ramach kampanii „Niech gadają. Żyj rześko” wspierającej różnorodność i prawo do bycia sobą. Sprite jest także partnerem sobotniej Parady Równości w Warszawie. „Bycie sobą jest konkretnie orzeźwiające. Niech gadają. Żyj rześko” – to hasło mogli zobaczyć uczestnicy Parady, którym napój był rozdawany, kiedy szli w pełnym słońcu. 

W tym roku po raz kolejny w działania równościowe włączyła się marka lodów Ben & Jerry. Firma w kooperacji ze stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza wywiesiła gigantyczne billboardy popierające równość...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy