Trzy HITY i trzy KITY polskiego LINKEDINA

LinkedIn

Na początku musimy sobie coś wyjaśnić. To nie będzie kolejny piękny artykuł pełen złożonych metafor i ckliwych frazesów. Dziś zabiorę cię w podróż po polskim LinkedIn, na którym niektórzy spektakularnie się wybijają, a inni – no cóż – sukcesywnie grzebią swoje marki osobiste. Już za chwilę poznasz hity i kity, które od dłuższego czasu zaobserwować można w tym medium. Czy powielasz dobre wzorce? A może popełniasz któryś z poważniejszych błędów w tym serwisie? Dowiesz się tego już za chwilę.

HIT nr 1: Cel to podstawa 

Na łamach wielu branżowych magazynów oraz w sieci pojawiło się mnóstwo artykułów na temat poprawnej optymalizacji profili osobowych na LinkedIn. Mało się jednak pisze o tym, że wszystkie informacje w nich zawarte powinny być zgodne z celem, który chce się osiągnąć na tej platformie. Jeśli zatem za pośrednictwem LinkedIn pragniesz generować leady, niech twój profil wyraźnie informuje o tym, jaką markę konkretnie reprezentujesz, co oferujesz, z jakimi klientami pracujesz oraz co do tej pory udało ci się osiągnąć. Natomiast jeśli twoim celem jest rekrutacja, nakieruj swój profil na precyzyjne ukazanie swojej ścieżki kariery wraz z podkreśleniem jej najważniejszych elementów oraz twoich sukcesów. 

Pamiętaj o definiowaniu celów metodą SMART! Innymi słowy, twój cel obecności na LinkedInie powinien być:

  • skonkretyzowany,
  • mierzalny, 
  • osiągalny, 
  • istotny, 
  • określony w czasie.

KIT nr 1: Po co mi identyfikacja wizualna 

Prawdą jest, że sama obecność marki osobistej na LinkedIn nie wymaga tworzenia całej identyfikacji wizualnej. Nie można jednak...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy