HIT nr 1: Cel to podstawa
Na łamach wielu branżowych magazynów oraz w sieci pojawiło się mnóstwo artykułów na temat poprawnej optymalizacji profili osobowych na LinkedIn. Mało się jednak pisze o tym, że wszystkie informacje w nich zawarte powinny być zgodne z celem, który chce się osiągnąć na tej platformie. Jeśli zatem za pośrednictwem LinkedIn pragniesz generować leady, niech twój profil wyraźnie informuje o tym, jaką markę konkretnie reprezentujesz, co oferujesz, z jakimi klientami pracujesz oraz co do tej pory udało ci się osiągnąć. Natomiast jeśli twoim celem jest rekrutacja, nakieruj swój profil na precyzyjne ukazanie swojej ścieżki kariery wraz z podkreśleniem jej najważniejszych elementów oraz twoich sukcesów.
Pamiętaj o definiowaniu celów metodą SMART! Innymi słowy, twój cel obecności na LinkedInie powinien być:
- skonkretyzowany,
- mierzalny,
- osiągalny,
- istotny,
- określony w czasie.
KIT nr 1: Po co mi identyfikacja wizualna
Prawdą jest, że sama obecność marki osobistej na LinkedIn nie wymaga tworzenia całej identyfikacji wizualnej. Nie można jednak...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!