Dlaczego Messenger? Pierwsza i oczywista odpowiedź – bo jest najpopularniejszym komunikatorem w Polsce i korzysta z niego 13,8 mln osób (źródło: Napoleon Cat). Druga nasuwa się, gdy dodamy, że są to widzowie i użytkownicy serwisu VOD. Od dawna nie siedzą już tylko na kanapie, wpatrzeni w telewizor, ale mają przy sobie telefon i ich interakcje na kilku ekranach często płynnie się przeplatają. Jeśli mają problem podczas oglądania filmu z internetowej wypożyczalni VOD, szukają szybkiego rozwiązania. Zadają więc pytania w komunikatorze i otrzymują pomoc o dowolnej porze dnia. Była to zatem naturalna droga rozwoju w obszarze customer service.
Przygotowania rozpoczęliśmy od przyjrzenia się rozwiązaniom do automatyzacji obsługi użytkownika w USA i Europie. Tu warto wspomnieć o BlueBot – bocie znanych linii lotniczych, który stanowi świetny przykład tego, jak naturalna i płynna może być konwersacja. Jest doskonale przygotowany po...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!