Działaj taktycznie
YouTube jest platformą, z której korzystamy w intencjonalny sposób. Najczęściej sami wyszukujemy filmy lub korzystamy z rekomendacji YouTube’a, czyli proponowanych filmów, które pojawiają się w trakcie oglądania innego. W obu przypadkach pierwszą rzeczą, jaka zwraca naszą uwagę, jest jego tytuł oraz dedykowana miniatura (o tym elemencie czytaj w punkcie drugim). Tytuł filmu jest kluczowy już na etapie działania samej wyszukiwarki YouTube. Posłużmy się przykładem. Na krótką chwilę wcielasz się w przedsiębiorcę, który zajmuje się sprzedażą obuwia dla biegaczy. By przekonać swoich potencjalnych klientów do zakupu właśnie w Twoim sklepie, chcesz stworzyć film poradnikowy, w którym pomagasz początkującym osobom wybrać najlepsze buty. Tworząc koncepcję filmu, a także jego tytuł, musisz zastanowić się, jakich słów, fraz może użyć Twój potencjalny klient, szukając filmu. Bardzo często popełniany błąd stanowi tworzenie ładnie brzmiących czy wręcz poetyckich tytu...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!