Jak wygenerować więcej wyświetleń na YouTube? 7 praktycznych pomysłów!

Wideo marketing

„Filmy dzielą się na dobre i takie, których nikt nie ogląda” – tak w swojej książce Kręć filmy, które wciągają pisze Steve Stockman. Jednak prawda na temat skutecznych filmów w social media jest w mojej opinii dużo bardziej złożona. Na to, czy ktoś obejrzy nasz film w serwisie YouTube, wpływa ogromna liczba czynników. Z tego tekstu dowiesz się, jak wykorzystać proste rozwiązania, które wpłyną na poprawę wyników oglądalności Twoich filmów.

Działaj taktycznie

YouTube jest platformą, z której korzystamy w intencjonalny sposób. Najczęściej sami wyszukujemy filmy lub korzystamy z rekomendacji YouTube’a, czyli proponowanych filmów, które pojawiają się w trakcie oglądania innego. W obu przypadkach pierwszą rzeczą, jaka zwraca naszą uwagę, jest jego tytuł oraz dedykowana miniatura (o tym elemencie czytaj w punkcie drugim). Tytuł filmu jest kluczowy już na etapie działania samej wyszukiwarki YouTube. Posłużmy się przykładem. Na krótką chwilę wcielasz się w przedsiębiorcę, który zajmuje się sprzedażą obuwia dla biegaczy. By przekonać swoich potencjalnych klientów do zakupu właśnie w Twoim sklepie, chcesz stworzyć film poradnikowy, w którym pomagasz początkującym osobom wybrać najlepsze buty. Tworząc koncepcję filmu, a także jego tytuł, musisz zastanowić się, jakich słów, fraz może użyć Twój potencjalny klient, szukając filmu. Bardzo często popełniany błąd stanowi tworzenie ładnie brzmiących czy wręcz poetyckich tytu...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy