Kronkiwongi – LEGO
Z badań przeprowadzonych przez The LEGO Foundation wynika, że 98% trzylatków ma wręcz genialny poziom twórczego myślenia, ich mózg nieustannie poszukują nowych możliwości i rozwiązań. Kreatywne myślenie maleje wraz z wiekiem i w grupie powyżej 25. roku życia jedynie 2% osób zachowuje taki sam poziom kreatywności, który wykazywali jako dzieci.
POLECAMY
Kampanią Kronkiwongi producent kultowych klocków chciał przypomnieć rodzicom, że LEGO to nieograniczone możliwości kreowania własnych konstrukcji, rozwijania ciekawości oraz potencjału twórczego.
Seria filmów zrealizowanych z udziałem „prawdziwych” dzieci z różnych krajów i kultur inspirowała dorosłych, aby pobudzili wyobraźnię swoich dzieci i zaangażowali...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!