Zamiast walczyć o każdą sekundę uwagi, sięgnij po zupełnie inną pulę. Docieraj do odbiorców wtedy, gdy wykonują mało absorbujące czynności, takie jak jazda samochodem, bieganie, prasowanie czy koszenie trawnika. Chętnie zajmą się wtedy czymś, co nie absorbuje wzroku i pozwala lepiej wykorzystać „bezproduktywny” czas – np. posłuchają Twojego podcastu. W ten sposób zamiast dwóch minut poświęcą Ci pół godziny, a nawet więcej!
POLECAMY
Radio na życzenie
Podcast to seria nagrań audio lub wideo podzielona na odcinki. Pliki z poszczególnymi odcinkami można pobrać z internetu albo słuchać online w formie streamingu. Można to porównać do radia na życzenie. Podcasty można subskrybować, dzięki czemu nowe odcinki automatycznie trafiają do odbiorców. Czterech na dziesięciu Amerykanów słuchało podcastu przynajmniej raz w życiu. W Polsce takie badania nie są prowadzone, ale wyrywkowe informacje z różnych źródeł potwierdzają, że zwolenników tego medium szybko przybywa. Popularne podcasty notują po kilkadziesiąt tysięcy pobrań miesięcznie i wyraźnie widać trend rosnący. Widzę to po statystykach mojego podcastu Mała Wielka Firma, który w 2017 r. zwiększył słuchalność o 60% (z 41 tys. w styczniu do 66 tys. w grudniu). Pat Flynn, twórca popularnego bloga SmartPassiveIncome.com, twierdzi, że podcast jes...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!