Narzędzia AI – niezbędnik social media managera
W najnowszym wydaniu czasopisma Social Media Manager poruszamy temat Discorda. Popularność Discorda wzrasta, wykraczając poza obszar gamingu, który był główną kategorią od momentu premiery w maju 2015 r. Platforma w 2022 r. miała już 350 mln zarejestrowanych i 150 mln aktywnych każdego miesiąca użytkowników. Ich rosnąca liczba stwarza coraz większy potencjał marketingowy, co nie umyka markom. Jakie możliwości daje Discord na obecnym etapie? Kiedy warto rozpocząć działania i od czego zacząć? Zapraszamy do lektury!
Zawartość dostępna online
Content marketing
Narzędzia AI – niezbędnik social media managera
Czad-GPD czy bez-Robocie – jak boty zmienią pracę marketera?
Kreatywność napędzana sztuczną inteligencją
Influencer marketing
Produkty influencerów – jak powstają i jak się sprzedają?
Sprzedaż w social mediach
Business Manager Meta – must-have audytu konta
„Ciemność! Widzę ciemność!”. Czym jest Dark Funnel i jak wykorzystać go w marketingu B2B?
Jak optymalizować działania NA Pintereście i TikToku?
Strategia marki
Spójność – klucz do sukcesu w strategii marki
Content, który trafia do pokolenia Z
TikTok
Reklama na TikToku – jak wyprzedzić konkurencję?
Viralowe short video na TikToka oraz Reels – pięć zasad, które musisz znać
Content na TikToku – najczęściej popełniane błędy
Discord
Discord – wielki powrót forów dyskusyjnych z początków internetu?