5 inspirujących kampanii na Snapchacie. Jak marki wykorzystują komunikację one-to-one?

Komunikacja w social mediach

Snapchat wrósł trwale w krajobraz social media i wywołał w nim sporą rewolucję. Jest już profesjonalnym narzędziem reklamowym i dużo oferuje marketerom.

Przy okazji emisji akcji właściciele Snapchata rozpoczęli ofensywę monetyzacji potencjału platformy: w grudniu pojawił się panel do samodzielnego zarządzania sponsorowanymi geofiltrami. W czerwcu Snapchat otworzył dla marketerów panel Ad manager ((//forbusiness.snapchat.com) do planowania i publikacji kampanii, a w sierpniu dołożył do niego zaawansowane narzędzie Advanced Mode do zarządzania setami reklam, targetowania i raportowania. 

Reklamowa specyfika Snapchata stanowiła dla marketerów spore wyzwanie i potrzebę przestawienia się na inny sposób myślenia. Ważne jest to, że Snapchat to nie kolejny serwis społecznościowy, nie stara się być kombajnem do wszystkiego. Jest komunikatorem i eksploruje głównie potrzeby użytkowników związane z komunikowaniem się one-to-one.

Unikalne w podejściu Snapchata od samego począt...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy