Przy okazji emisji akcji właściciele Snapchata rozpoczęli ofensywę monetyzacji potencjału platformy: w grudniu pojawił się panel do samodzielnego zarządzania sponsorowanymi geofiltrami. W czerwcu Snapchat otworzył dla marketerów panel Ad manager ((//forbusiness.snapchat.com) do planowania i publikacji kampanii, a w sierpniu dołożył do niego zaawansowane narzędzie Advanced Mode do zarządzania setami reklam, targetowania i raportowania.
Reklamowa specyfika Snapchata stanowiła dla marketerów spore wyzwanie i potrzebę przestawienia się na inny sposób myślenia. Ważne jest to, że Snapchat to nie kolejny serwis społecznościowy, nie stara się być kombajnem do wszystkiego. Jest komunikatorem i eksploruje głównie potrzeby użytkowników związane z komunikowaniem się one-to-one.
Unikalne w podejściu Snapchata od samego począt...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!