Przy każdej możliwej okazji, kiedy zarządcy Facebooka ogłaszają światu nową zmianę algorytmu, pojawia się ten sam, dobrze znany i nad wymiar ograny zestaw porad, który sprowadza się do tautologicznego łańcucha: dobry content jest dobry (ewentualnie lepszy jest content korzystający z odpowiedniego kontekstu, a najlepszy content w dobrym kontekście dystrybuowany do odpowiednich odbiorców). Warto więc wreszcie konkretnie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego niektóre działania angażują bardziej, dlaczego pewne realizacje działają efektywniej – i myślę tu zarówno o obiegu organicznym, jak i płatnym. Kampania intensyfikuje zazwyczaj reakcje, które i tak pojawiłyby się w standardowym obiegu, i – co jasne – zwiększa ich ilość.
U podstaw kreacji każdego komunikatu stoi prosty schemat, który pozwala nam jak najlepiej dobrać pasujące do siebie elementy.
Pięć PRZYKAZAŃ dobrego wykorzystania owych pięciu elementów
1. Persona liryczna
Powtarza się jak mantrę...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!