Badanie fanów twojej strony
Żeby otrzymać wartościowe wyniki, musisz mieć na fanpage’u prawdziwych fanów. Jeśli kupiłeś ich na farmie lajków, zbierałeś przypadkowych ludzi, wrzucając na swój fanpage śmieszne filmiki z kotami, albo kazałeś polubić Twoją stronę wszystkim współpracownikom, znajomym i sąsiadom, to te dane na nic się nie zdadzą!
POLECAMY
Kto pierwszy przychodzi Ci do głowy, kiedy myślisz o odbiorcach Twojej strony na Facebooku? Zapewne Twoi fani. I dobrze, bo jeśli właściwie prowadzisz swojego fanpage’a, to fani powinni doskonale odzwierciedlać to, kim są Twoi potencjalni i obecni klienci. Spróbujmy zatem ich zbadać i zobaczmy, jakie wnioski można z tego wyciągnąć. W tym celu należy przejść do sekcji Powiązania – Strony – Połączeni użytkownicy. Posłużę się przykładem fanpage’a z branży modowej. Zacznijmy od początku, czyli od danych demograficznych. Jak widać na rys. 1., w tej branży nie ma parytetów – widzimy miażdżącą przewagę kobiet nad mężczyznami. Przedział wiekowy to 18–44 lata, 78% fanów jest w związku, 76% ma wykształcenie wyższe.
Spróbujmy teraz zawęzić wyniki do kobiet w wieku 18–54 lata, do osób w zw...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!