Czym jest skuteczna sprzedaż?
Zanim jednak zaczniemy, musimy określić, czym w zasadzie jest skuteczna sprzedaż. Ja za skuteczną sprzedaż uważam taką, której efekty (zyski) wielokrotnie przewyższają zainwestowany w kampanię budżet. Można to osiągnąć na kilka sposobów – zwykle dzięki płatnym kampaniom (o tym opowiem nieco później), jak i korzystając z organicznego zasięgu. Trzeba to tylko sprytnie zaplanować.
POLECAMY
Czy da się wyjąć, nic nie wkładając?
Jednym z takich darmowych sposobów jest oznaczanie produktów lub usług przy publikacji całkiem zwyczajnych postów na fanpage’u. Mówiąc o „zwyczajnych postach”, mam na myśli publikowane organicznie posty dla fanów. Jednak szczególnie istotne jest, aby nie były to posty produktowe czy czysto sprzedażowe. Zrób wszystko, aby przy tego typu materiałach możliwie najbardziej zaangażować odbiorcę. Content odnoszący się do lifestyle’u czy wartościowy dla Twoich klientów w inny sposób sprawi, że zaczną się identyfikować z Twoją firmą i staną się ambasadorami marki.
To właśnie sposób na osiągnięcie organicznej sprzedaży w social mediach. Gdy tworzysz content, któremu towarzyszą liczne komentarze, oznaczenia i udostępnienia, sprawiasz tym samym, że oto zwyczajny, organiczny post niesie się po Facebooku praktycznie zerowym kosztem, a Ty na tym zarabiasz, bo podczepiłeś do niego wcześniej produkty lub usługi, które chcesz sprzedać.
Twórz takie treści, a zapewnisz sobie stały napływ nowych klientów oraz świeżą krew...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!