I jeszcze słowo wstępu o analityce – na szczęście dla PR-owców efekty działania w mediach społecznościowych są bardzo dobrze mierzalne. Po latach wykazywania efektów wartością ekwiwalentu reklamowego możemy wreszcie precyzyjnie liczbowo i jakościowo określać cele i je rozliczać. Umiejętność analizy wskaźników efektywności w social mediach to ważna umiejętność, aby nie działać po omacku. Reputację marki można mierzyć i określać różnego typu parametrami i dzięki temu pozyskiwać wiedzę, jak wzmacniać obszary wymagające poprawy. Analiza liczb jest istotna na każdym z trzech prezentowanych poniżej kroków niezbędnych do tego, aby w social mediach robić dobry PR.
POLECAMY
PR to dobry content
Tak, o tym już było. Na każdej konferencji i szkoleniu eksperci powtarzają: „Content is the king”. Dobry content jest tak oczywisty, że… często o nim zapominamy. Albo po prostu go nie robimy. Powodów jest wiele, tj.: brak pomysłu, brak czasu, brak zasobów ludzkich lub strategii contentowej. Ponieważ na supercontent nie ma jednej recepty, a tworzenie dobrego contentu to zwykle zadanie czasochłonne, sprawa jest niezmiennie problematyczna. Szczególnie dla mniejszych podmiotów, gdzie braki zasobowe, budżetow...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!