Kreacje marek sprawnie wykorzystujących bieżące wydarzenia na długo zostają w pamięci. Ich tworzenie wymaga jednak kreatywności, szybkości działania i wyczucia smaku. Jak robić to dobrze?
1. Ucz się od najlepszych
Oreo, Ikea czy Snickers to potentaci, przed którymi marketing czasu rzeczywistego nie ma tajemnic, a kreacje tworzone ad hoc za każdym razem zdobywają uznanie nie tylko internautów. Przypomnijmy kilka najciekawszych.
POLECAMY
2. Zaplanuj kalendarz
O ile ugryzienie w meczu mistrzostw świata czy wypuszczenie konkretnego modelu torby są sytuacjami trudnymi do przewidzenia, o tyle niektóre z kreacji można...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!