Model EEIA (model sukcesu)
Masz już zebranych odpowiednich fanów (zasięg). Przypominam, że Edge Rank bierze pod uwagę: zainteresowanie (wyrażane przez fana w lajkach, komentarzach, kliknięciach i szerach), czas od publikacji, popularność treści (wyrażaną lajkami, komentarzami, kliknięciami i szerami), typ postu (link, tekst, zdjęcie, film) oraz samego twórcę (czy w danym okresie publikował interesujące treści i angażuje fanów). Sam więc widzisz, że zaangażowanie jest bardzo ważnym fundamentem obecności na Facebooku. Ale uważaj – nie publikuj treści tylko dlatego, że zaangażujesz ludzi, ponieważ wpadniesz w pułapkę pustego zaangażowania – zbierania lajków i komentarzy dla siebie samych, co nie przekłada się na efekty, np. sprzedaż. Jeśli wrzucisz post „kto lubi spać daje lajka” na pewno zyskasz wiele interakcji. Ale nie przełożą się one na biznes. Dlatego posty, którymi chcesz angażować ludzi, muszą wpł...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!