25 kreatywnych pomysłów na angażujące posty na Facebooku

Komunikacja w social mediach

Prowadzenie komunikacji na Facebooku bywa bardzo wyczerpujące. Po kilku miesiącach pracy zwykle wpadamy w rutynę publikowania podobnych postów. Przełam się i skorzystaj z moich 25 pomysłów – odśwież fanpage i zaangażuj swoich odbiorców. Warto korzystać z tego typu rozwiązań, ponieważ większe zaangażowanie to większe zasięgi – więcej osób pozna Twoją markę! 
 

Model EEIA (model sukcesu)

Masz już zebranych odpowiednich fanów (zasięg). Przypominam, że Edge Rank bierze pod uwagę: zainteresowanie (wyrażane przez fana w lajkach, komentarzach, kliknięciach i szerach), czas od publikacji, popularność treści (wyrażaną lajkami, komentarzami, kliknięciami i szerami), typ postu (link, tekst, zdjęcie, film) oraz samego twórcę (czy w danym okresie publikował interesujące treści i angażuje fanów). Sam więc widzisz, że zaangażowanie jest bardzo ważnym fundamentem obecności na Facebooku. Ale uważaj – nie publikuj treści tylko dlatego, że zaangażujesz ludzi, ponieważ wpadniesz w pułapkę pustego zaangażowania – zbierania lajków i komentarzy dla siebie samych, co nie przekłada się na efekty, np. sprzedaż. Jeśli wrzucisz post „kto lubi spać daje lajka” na pewno zyskasz wiele interakcji. Ale nie przełożą się one na biznes. Dlatego posty, którymi chcesz angażować ludzi, muszą wpł...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy