Należy się cieszyć, bo im więcej wiesz o reklamach na Facebooku i im więcej kampanii prowadzisz, tym więcej funkcji przyspieszających pracę nad nowymi akcjami będziesz potrzebować. I takich funkcji znajdziesz bardzo wiele w Power Editorze i nowym Managerze Reklam.
POLECAMY
1. Używaj skrótów klawiszowych
Pewnie wiesz, że opanowanie pewnych skrótów klawiszowych w różnych programach skraca czas na przeklikiwanie się przez miliony opcji i oszczędza sekundy, które finalnie zamieniają się w kilka minut więcej na przerwę na kawę. W Facebook Ads jest podobnie – jeśli korzystasz z nowego Managera Reklam bądź starego Power Editora przyda Ci się wiedza, że tam też spotkasz skróty klawiszowe, które bardzo ułatwiają pracę w tym środowisku.
Skróty te nie tylko pozwolą Ci się szybko przemieszczać między ekranami statystyk, ale także pozwolą sprawnie zarządzać wielokrotnym duplikowaniem reklam (przykład użycia: masz 5 zestawów reklam, każdy ma tę samą reklamę. Chcesz do każdego zestawu reklam dodać jeszcze jedną reklamę, która nie będzie się różnić niczym, tylko obrazem – zaznaczasz kampanię, przechodzisz na listę reklam [alt+3], zaznaczasz je wszystkie, po czym wciskasz Ctrl+D i gotowe! Masz 5 kopii reklam, w których zmieniasz tylko grafikę i możesz iść na kawę). Niby proste, niby oczywiste – a wciąż przydatne.
2. „Jeśli nie masz pojęcia dlaczego zablokowali Ci reklam
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!