Dołącz do czytelników
Brak wyników

Instagram krok po kroku – jak przeprowadzić skuteczny audyt profilu i zoptymalizować komunikację na Instagramie?

Artykuł | 19 września 2018 | NR 4
0 1564

Autentyczność i naturalność to dla mnie podstawa. Te cechy są dla mnie niekwestionowanym numerem jeden, jeżeli chodzi o działania w internecie. Wykorzystuję to również w strategii biznesowej. W tym artykule pokażę Ci krok po kroku, jak zoptymalizować komunikację na Istagramie.

Jak dobrze zacząć? Zapamiętaj 4 etapy

Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że Instagram jest dziś najszybciej rozwijającą się platformą. Z Menedżera Reklam wynika, że jest tam już 4 400 000 zarejestrowanych kont, 
z czego większa część należy do kobiet. Jednak najważniejsze pytanie brzmi: jak zamienić zwykłego fana w klienta? Do tego wystarczą 4 etapy: 

POLECAMY

  1. Poznaj mnie.
  2. Polub mnie.
  3. Zaufaj mi.
  4. Zapłać mi.

Instagram do pierwszych 3 etapów jest wprost idealnym miejscem. To narzędzie zostało wręcz stworzone do budowania relacji, szczególnie dzięki opcji tworzenia treści na Instagram Storie’s, które pozwalają być naprawdę blisko Twojego klienta. Jednak zacznijmy od nazwy. Może Ci się wydawać to błahostką, jeżeli Twoja marka jest już rozpoznawalna, a w gruncie rzeczy to niezwykle istotna sprawa. Kiedy zaczynasz działania w sieci i chcesz zaprosić drugą osobę do odwiedzenia Twojego profilu, jego nazwa musi być na tyle prosta, żeby móc ją znaleźć za pierwszym podejściem. Może podam przykład, żeby łatwiej było to zrozumieć. Ostatnio na moim szkoleniu gościła właścicielka firmy Mammutico, która produkuje piankowe klocki. Próbowałem kilkukrotnie znaleźć jej profil na Instagramie i miałem z tym ogromny problem. Dlaczego?

Nazwa była zbyt skomplikow...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy