Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę w sektorze B2B, czy B2C, ten artykuł pomoże Ci skutecznie dobierać słowa oraz tworzyć treści, które sprzedają. Nie istnieją niestety uniwersalne zasady, które sprawdzą się w każdym biznesie, ale szereg poniższych porad pomoże Ci zwiększyć zaangażowanie oraz konwersję w social media.
POLECAMY
Spójność ma znaczenie!
Utrzymywanie spójności na profilu to wyzwanie, które warto podjąć. Marketerzy boją się powtarzalności, jednak to właśnie ona tworzy spójną wizję Twojej marki. Pomocny będzie tutaj prosty przewodnik, który pozwoli Ci zachować standardy podczas tworzenia copy w social media. Najprostszy przewodnik tego typu powinien składać się z:
- Misji – jaki jest cel obecności Twojej firmy w social media, jaki jest cel istnienia Twojej firmy?
- Twojej grupy docelowej, Twoich klientów – krótko opisz swoją główną grupę docelową. Do kogo kierujesz swój przekaz?
- Wydźwięku Twojej marki w SM – jaka jest Twoja marka? Profesjonalna, poważna, zabawna czy pomocna?
- Brandingu – wymogi dotyczące pisowni nazwy Twojej marki, jej produktów, pożądanych słów kluczowych.
- Typu przekazu – jeżeli prowadzisz komunikację w kilku kanałach społecznościowych, ustal główne przekazy dla każdego z nich.
Social media to dialog
Media społec...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!