Linkedin w liczbach:
- 2003 r. – data uruchomienia serwisu Linkedin,
- 530 mln – liczba użytkowników na świecie (styczeń 2018 r.),
- 2,8 mln – liczba użytkowników w Polsce (styczeń 2018 r.),
- 13 mln – liczba stron firmowych,
- 106 mln – liczba aktywnych użytkowników miesięcznie,
- 100 tys. – średnia tygodniowa liczba publikacji artykułów,
- 400 – średnia liczba kontaktów na jednego użytkownika.
Linkedin to największa na świecie sieć specjalistów. Sztuka korzystania z niej polega na tym, aby pozwolić się odnaleźć właściwym osobom lub samemu znaleźć właściwą osobę, następnie zaś nawiązać owocny kontakt. Niezależnie od tego, czy Linkedin ma Ci służyć w poszukiwaniach pracy, budowie wizerunku eksperta, promocji firmy, czy pozyskiwaniu nowych klientów, to w pierwszej kolejności musisz zadbać o własny, osobowy profil.
Specjalna wskazówka
Przed rozpoczęciem większego liftingu profilu wyłącz automatyczne powiadomienia o zmianach na nim. Dzięki temu unikniesz powodzi powiadomień, która mogłaby zalać Twoje kontakty (w tym obecnych przełożonych). Jak to zrobić? W górnym menu kliknij na ikonę z Twoim zdjęciem, następnie wybierz po kolei: „Ustawienia i prywatność”, „Prywatność” i „Edycje udostępnień profilu”. W tym miejscu wybierz opcję „Nie”.
POLECAMY
Jeśli rzetelnie wypełnisz profil interesującymi informacjami i będziesz systematycznie go aktualizować, to będzie on nieustannie dla Ciebie pracować. Inni użytkownicy tej platformy odnajdą Cię w wewnętrznej wyszukiwarce, zaś Twój profil w wynikach wyszukiwania Google może stać się pierwszym punktem styku z Twoją osobą.
Każda dodatkowa informacja, którą umieścisz na profilu, to słowo klucz dla wyników w wyszukiwarce Linkedin. Jeżeli traktujesz swoją obecność w ty...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!