Tak jak w przypadku każdych działań marketingowych i tutaj podstawowym czynnikiem, który zdecyduje, czy Twoje wydarzenie będzie efektywne, jest stworzenie planu.
Ważne jest także określenie celu – wbrew pozorom w ten sposób nie musisz promować tylko realnego wydarzenia, ale webinarium, konkurs, swój fanpage czy nawet firmę. Na pewno niejednokrotnie sam takie wydarzenia widziałeś i potrafisz je przywołać.
Zacznij od
- Do jakiej grupy docelowej chcesz dotrzeć.
- Co i jak często będziesz postować na wydarzeniu.
- Kto będzie odpowiedzialny za moderację.
- Jak zamierzasz je promować.
- Ile zamierzasz wydać na jego promocję.
Restauracja da Timo promuje swój fanpage, podobnie jak Stylóweczka, poprzez chwytliwe wydarzenie,
w którym ich idealna grupa docelowa chciałaby uczestniczyć. Podobnie szopi.pl: wkraczając do nowego miasta na Śląsku, organizuje wydarzenie specjalnie dla Ślązaków, a Social Tigers promuje swój nowy e-book właśnie poprzez wydarzenie.
Pamiętaj, że każde wydarzenie składa się z 3 etapów: PRZED, W TRAKCIE i PO. A Ty powinieneś mieć plan na każdy z nich.
Na grafice nie powinno także zabraknąć najważniejszych informacji o wydarzeniu: jego nazwy (pełnej bądź skróconej), miejsca i daty. Nie przejmuj się tym,ż...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!