Czym jest real-time marketing?
Pierwsze wzmianki o real-time marketingu w prasie branżowej znajdziemy już pod koniec lat 80 XX w. Pomimo tego, że RTM nie jest najmłodszym trendem, nadal budzi wiele kontrowersji wśród marketerów, już na poziomie samej definicji. Analizując wiele z nich, można dojść do wniosku, że real-time marketing to dynamiczny content generowany przez marki w odpowiedzi na bieżące wydarzenia lub trendy, wykorzystujący tylko te newsy i tendencje, które są zgodne z istotą marki i wyznawanymi przez nią wartościami.
POLECAMY
RTM nie sprowadza się do publikowania śmiesznych obrazków na tablicach w mediach społecznościowych. To naturalny etap ewolucji w komunikacji marketingowej, gdzie marka żyje tym, czym żyje jej społeczność. Dzięki temu buduje unikalną więź ze swoją grupą docelową i korzystając nierzadko z efektu wirusowości, zwiększa świadomość swojego istnienia w umysłach potencjalnych odbiorców.
Panie i panowie, ile zastosowań!
Kluczową kwestią w przypadku marketingu czasu rzeczywistego jest szybkość dotarcia z komunikatem do klienta. Nie dziwi zatem, że to...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!